HUOM!
Keskustelufoorumi ei korvaa lääkäriapua! Kaikki viestit ovat vain käyttäjien omia mielipiteitä. Muutokset hoitosuunnitelmaan on tehtävä aina oman lääkärin kanssa!
Kriisitilanteessa soita Suomen Mielenterveysseuran kriisipuhelimeen 010 195 202 (päivystää arkisin klo 9.00-07.00, viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15.00-07.00).

Mitä kirjaa luet?

Vapaata keskustelua muustakin kuin mielenterveysongelmista.
wendigo

Mitä kirjaa luet?

ViestiKirjoittaja wendigo » Pe 07 Huhti 2017, 18:15

Itse olen lukenut paljon koko ikäni ja enkä osaa kuvitella etten lukisi (toimii eräänlaisena henkireikänä). Hetken pakoa todellisuudesta :) Joten löytyykö täältä lukijoita? Jos luet, kerro mitä.

Luennan alla itsellä tällä hetkellä: Stephen Baxter - Flood (seuraavaksi Ark, sama kirjailija).

Zaela

Re: Mitä kirjaa luet?

ViestiKirjoittaja Zaela » La 08 Huhti 2017, 14:28

Tällä hetkellä luettavana Haruki Murakamin 1Q84. Suosittelen muutenkin Murakamin kirjoja, melankolinen tunnelma ja päähahmot useasti ovat helposti samastuttavia. Suosikkikirjani on Colorless Tsukuru Tazaki and his years of pilgrimage - on myös käännetty suomeksi, mutta itse luen kirjani oikeastaan aina englanniksi. Toinen suosikkikirjailijani on Christie Golden, joka kirjoittaa parhaimmat Warcraft-kirjat.
I'm a suffer-genius and
Vivi-sex symbol

hiljaisuudenvankina

ViestiKirjoittaja hiljaisuudenvankina » La 08 Huhti 2017, 21:43

Tällä hetkellä luen tai oikeammin kuuntelen Leila Hirvisaaren kirjaa Hiljaisuus
elamahiljaisuudessa.blogspot.fi

Leva91

ViestiKirjoittaja Leva91 » Su 09 Huhti 2017, 2:39

Christofer hitchens - god is not great, ja opiskeluiden puolelta luen Elliot sober - core questions in philosophy

Pasaju

ViestiKirjoittaja Pasaju » Su 09 Huhti 2017, 14:40

Joseph Goebbelsin elämäkertaa.

ihmevakooja

ViestiKirjoittaja ihmevakooja » Ti 25 Huhti 2017, 22:57

Pasaju kirjoitti:Joseph Goebbelsin elämäkertaa.

Aika metka varmaan. :D

Luen Aikamoinen kalavale -kirjaa nuortenhyllystä. Lähes yhtäjaksoista puujalkavitsiä. Vähän on uutta, mutta yritys onkin käsittääkseni ollut rakentaa ikäänkuin kuvitteellinen tarina sille, mistä kaikki nuo alati toistuvat kaskut ovat saanet alkunsa. Ihan metka.
Ole aina rehellinen ja ole aina empaattinen - myös itsellesi ja itseäsi kohtaan

wendigo

ViestiKirjoittaja wendigo » To 27 Huhti 2017, 19:47

Oli pakko jättää kesken Baxterin kirja, pitkäveteinen (tai en vain ollut oikeassa vireessä).

Joten uusi kirja kehiin: Alastair Reynolds - Revenger

Neulatyyny

ViestiKirjoittaja Neulatyyny » La 09 Syys 2017, 16:53

Rakastan kirjojen lukemista! Tällä hetkellä luen Marko Annalan kirjoittamaa Värityskirja-nimistä romaania. Tähän mennessä on ollut mielenkiintoista luettavaa. Kirja on Marko Annalan (Mokoman laulaja) romaani, joka kertoo hänen omista kokemuksistaan elämässään.
"The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts and the stupid ones are full of confidence."
-Charles Bukowski

sirppi

ViestiKirjoittaja sirppi » Ti 03 Loka 2017, 17:01

Neulatyyny kirjoitti:Rakastan kirjojen lukemista! Tällä hetkellä luen Marko Annalan kirjoittamaa Värityskirja-nimistä romaania. Tähän mennessä on ollut mielenkiintoista luettavaa. Kirja on Marko Annalan (Mokoman laulaja) romaani, joka kertoo hänen omista kokemuksistaan elämässään.
.

Mulla sama kirja menossa. Rankka mutta tosiaan mielenkiintoinen. Hyvin kirjoittaa myös tuollaista tekstiä.
en tiedä kuka olen
en voi ymmärtää
kiellän itseni
jään ulos hämärään

Neulatyyny

ViestiKirjoittaja Neulatyyny » Ti 03 Loka 2017, 22:29

sirppi kirjoitti:
Neulatyyny kirjoitti:Rakastan kirjojen lukemista! Tällä hetkellä luen Marko Annalan kirjoittamaa Värityskirja-nimistä romaania. Tähän mennessä on ollut mielenkiintoista luettavaa. Kirja on Marko Annalan (Mokoman laulaja) romaani, joka kertoo hänen omista kokemuksistaan elämässään.
.

Mulla sama kirja menossa. Rankka mutta tosiaan mielenkiintoinen. Hyvin kirjoittaa myös tuollaista tekstiä.

Itse tykkään lukea todella paljon romaaneja, joissa painiskellaan paljon erilaisten mielenterveysongelmien kanssa. Saan jotain mihin samaistua, kun välillä tunnen olevani ihan yksin kaikkien pahojen olojen kanssa. Vaikka tiedän ettei asia ole niin. Toivoisin Marko Annalan kirjoittavan uuden kirjan, koska oli niin mukaansatempaavasti kirjoitettu. Loistava kirjoitustyyli.
"The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts and the stupid ones are full of confidence."
-Charles Bukowski

t-petsku

ViestiKirjoittaja t-petsku » Ti 07 Marras 2017, 17:15

Tänään sain päätökseen Valerie Solanaksen "S.C.U.M Manifesti." Sellainen pieni feminismin käsikirja 8-)

Palaa sivulle “Vapaa jutustelu”