HUOM!
Keskustelufoorumi ei korvaa lääkäriapua! Kaikki viestit ovat vain käyttäjien omia mielipiteitä. Muutokset hoitosuunnitelmaan on tehtävä aina oman lääkärin kanssa!
Kriisitilanteessa soita Suomen Mielenterveysseuran kriisipuhelimeen 010 195 202 (päivystää arkisin klo 9.00-07.00, viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15.00-07.00).

Ilmoittaako KELAlle toteutumattomista käynneistä

Oletko saanut apua terapiasta? Keskustelua eri terapiamuodoista, terapian hyödyistä, kokemuksia terapeuteista jne.
Keijukaisneito

Ilmoittaako KELAlle toteutumattomista käynneistä

ViestiKirjoittaja Keijukaisneito » Ti 19 Joulu 2017, 0:23

Minulla on nyt vuoden verran ollut psykoterapiaa masennuksen takia. Tällä terapeutilla, jolla olen käynyt en tule jatkamaan useammastakin syystä, vaikka terapeutti näin tuntuu olettavan.

Ensinnäkin terapia ei mielestäni etene ja minulle on raskasta, kun terapeutti tilittää omia yksityiselämän ongelmia ja hokee, kuinka minun pitäisi ajatella, miten hyvin minulla on asiat. Koen, että tunteitani mitätöidään tai sitten olen liian herkkähipiäinen. Toisekseen noissa KELAlle ilmoitetuissa kerroissa on useampiakin virheitä niin päivämäärissä kuin että terapeutti on laskuttanut kertoja, jotka itse on perunut omien menojensa ja sairastumisiensa takia. Mietin, että pitäisikö näistä ilmoittaa KELAlle, kun siinä kotiin tulevassa lapussa kehotetaan tarkistamaan käynnit.

Olen luonteeltani todella ahdistus- ja syyllisyysherkkä ja kun mietin tätäkin asiaa, niin olen todella ahdistunut ja tunnen syyllisyyttä, vaikka enhän minä niitä virheitä kertojen merkitsemisessä ole tehnyt. Myös KELAlle lähetetty lausunto oli ihan järkyttävän kirjoitusvirheitä vilisevä tekele. Psykiatrikin purskahti nauruun sen lukiessaan. :roll:

Outsider

Re: Ilmoittaako KELAlle toteutumattomista käynneistä

ViestiKirjoittaja Outsider » Pe 22 Joulu 2017, 22:30

Kyllähän tuollaisella haistapaskan puoskari terapeutilla ei ole mielestäni mitään virkaa, eikä tuollainen "terapia" auta oikeen mitään. Itse ilmoittaisin KELA:lle terapeutin vääristä päivämääristä ja laskutuksista. Väärintekijä on se terapeutti, et sinä missään nimessä.
Paska reissu mutta tulipahan tehtyä :lol:

Palaa sivulle “Terapia”