HUOM!
Keskustelufoorumi ei korvaa lääkäriapua! Kaikki viestit ovat vain käyttäjien omia mielipiteitä. Muutokset hoitosuunnitelmaan on tehtävä aina oman lääkärin kanssa!
Kriisitilanteessa soita Suomen Mielenterveysseuran kriisipuhelimeen 010 195 202 (päivystää arkisin klo 9.00-07.00, viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15.00-07.00).

Ixel lääke kokemuksia

SSRI- ja SNRI-lääkkeet, trisykliset masennuslääkkeet, bentsodiatsepiinit, beetasalpaajat, MAO-estäjät, psykoosilääkkeet, lääkkeiden sivuvaikutukset ym.
EAP

Ixel lääke kokemuksia

ViestiKirjoittaja EAP » Pe 21 Huhti 2017, 23:16

Tällänen aloitettiin vissiin aika "hurja" lääke kun ei alle 25 vuotialle suositella ja kieletty alta 18v..Noh poistaa kyllä ahdistusta ja masennusta hyvin..

Yläpää toimii mut alapää ei :shock: Eli aika mahdoton saada orgasmia ja muutenkin ihme vaivoja mitä ei oo esim millään muulla lääkkeellä ollut..

Pitää viellä katsoa loppuuko nää sivuoireet kun aikaa kuluu..Ei kyllä huvita olla impotenssikaan :roll:

Jaa tää piti olla just tossa mielessä parempi kun perinteiset SSRI lääkkeet..

Kokemuksia lääkkeestä kaivataan ? :)

EAP

Re: Ixel lääke kokemuksia

ViestiKirjoittaja EAP » Su 23 Huhti 2017, 1:31

Nyt on jo tasaantunut oli vissiin vaan aloitusoireita :)

EAP

ViestiKirjoittaja EAP » Ma 24 Huhti 2017, 0:19

Pitää sanoa tästä Ixel lääkkeestä viellä että tää on näköjään mulle erittäin hyvä lääke..Poistanut jo ahdistuneisuuden ja sen hermostuneen olo-tilan mikä oli 24/7..Ja vasta viikon oon tätä syönnyt..

Ja tosiaan niitä SSRI lääkkeen seksuaalisia ongelmia ei tässä lääkkeessä ole yhtään :)

Ragda

ViestiKirjoittaja Ragda » Ma 24 Huhti 2017, 22:08

Mukavaa luettavaa että toimiva lääke on löytynyt! :)
Dg: Sekamuotoinen Skitsoaffektiivinen häiriö.
-Haasteet on tehty voitettaviksi-

EAP

ViestiKirjoittaja EAP » Ke 26 Huhti 2017, 0:11

Ragda kirjoitti:Mukavaa luettavaa että toimiva lääke on löytynyt! :)

Joo natsas enimmäinen lääke mitä kokeilin :) Lääkkeitä menee mut so what oon näillä kunnossa..Oikeestaan 4 eri lääkketä per. päivä..

Palaa sivulle “Lääkkeet”