HUOM!
Keskustelufoorumi ei korvaa lääkäriapua! Kaikki viestit ovat vain käyttäjien omia mielipiteitä. Muutokset hoitosuunnitelmaan on tehtävä aina oman lääkärin kanssa!
Kriisitilanteessa soita Suomen Mielenterveysseuran kriisipuhelimeen 010 195 202 (päivystää arkisin klo 9.00-07.00, viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15.00-07.00).

Rivatril

SSRI- ja SNRI-lääkkeet, trisykliset masennuslääkkeet, bentsodiatsepiinit, beetasalpaajat, MAO-estäjät, psykoosilääkkeet, lääkkeiden sivuvaikutukset ym.
hiljaisuudenvankina

Rivatril

ViestiKirjoittaja hiljaisuudenvankina » Su 22 Tammi 2017, 23:17

Käytetään ilmeisesti pääasiassa epilepsian hoitoon. Onko muilla sitä kuitenkin ahdistukseen tai johonkin vastaavaan. Minulla ollut joulukuusta lähtien, vain kerran olen tarvinnut
elamahiljaisuudessa.blogspot.fi

Neulatyyny

Re: Rivatril

ViestiKirjoittaja Neulatyyny » La 09 Syys 2017, 18:57

Minulla oli tänä vuonna huhtikuun lopusta elokuun puoleen väliin käytössä rivatril 0,5 mg joka ilta. Lääkäri määräsi sen minulle kun vointini oli mennyt todella huonoksi. Aluksi Rivatril auttoikin aika hyvin, mutta kuukauden päästä ei enää tehonnut. Nyt se on siis lopetettu. Huomasin kärsiväni lopetusoireista mm. tärinä. Rivatril vaihettiin Diapamiin, jota käytän nyt vain tarvittaessa.
"The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts and the stupid ones are full of confidence."
-Charles Bukowski

ziifou

Re: Rivatril

ViestiKirjoittaja ziifou » Ma 06 Marras 2017, 9:14

Olen syönyt Rivatriliä pari vuotta ja lopettanut aina kerran vuodessa, vain aloittaakseni käytön taas uudestaan 2-3kk päästä. On vain todettava, että ahdistukset pukkaa päälle, niin ei ole paljon vaihtoehtoja. Kaikenlaista on kokeiltu, mutta yhdestäkään muusta ei ole tullut muuta kuin sivuvaikutuksia. Joka kerta kuvittelen olevani normaali, mutta jokainen kerta on joutunut toteamaan, että ei tästä tule mitään. En ole muutamaan vuoteen seurannut maailmanmenoa mitenkään. En lue lehtiä, katso uutisia, en mitään. Nykyinen yhteiskunta on sairaampi kuin itse olen, enkä jaksa sitä seurata mitenkään ja ottaa siitä lisää murehdittavaa.

Palaa sivulle “Lääkkeet”