HUOM!
Keskustelufoorumi ei korvaa lääkäriapua! Kaikki viestit ovat vain käyttäjien omia mielipiteitä. Muutokset hoitosuunnitelmaan on tehtävä aina oman lääkärin kanssa!
Kriisitilanteessa soita Suomen Mielenterveysseuran kriisipuhelimeen 010 195 202 (päivystää arkisin klo 9.00-07.00, viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15.00-07.00).

Kaverit ei tajua

Yleistä keskustelua kaikesta mielenterveysongelmiin liittyvästä. Tänne myös keskustelut sairauksista, joilla ei ole vielä omaa aluetta.
Tunteetonipana

Kaverit ei tajua

ViestiKirjoittaja Tunteetonipana » Ke 19 Loka 2016, 20:52

Mulla on ollu nyt noin 2 aivan paskaa kuukautta, pelkkää tunteetonta suopaamista joskus itkukohtauksia, viiltelyynkii sorruin. Kavereitani kiinnosti kun paska olo oli kerran kuussa, mutta nykyään heitä ei näytä kiinnostavan. Minulla on siis 3 hyvää ystävää, joille kerron kaiken. Kerroin viiltelysta ja reaktio oli "aa okei" ja "kerrotko sä terkkarille" ja "kaikki muuttuu paremmaksi" sitten vaihettiin mahdollisimman pian aihetta joka satutti.
Olen tosi tosi tunteellinen ihminen niin aivan kamalaa olla tässä tunteettomassa tilassa. Kun yritän puhua kavereille ne eivät välitä! Ne näki mun 50 viiltelyhaavaa ja tuijotti niitä. Mä niin toivoin että ne ois halunnu puhuun mun mielen tilasta. Nykyään en enää odota niiden ymmärtävän mua. Koska ainoo asia mitä mä oon halunnu kuulla viime kuukauden aikana on "onko kaikki hyvin?" Tahtosin juttu kaverin joka tietäs mille tää tuntuu, jos jotakin kiinnostas tulla juttelee ->snäppi/wappi/kik ni mä oon aina valmis tukemaan ja kuuntelemaan myös takasi.:)
Mutta kuka rakastaa viiltelevää tyttöä?

Outolintu16

Re: Kaverit ei tajua

ViestiKirjoittaja Outolintu16 » Su 23 Loka 2016, 16:44

Inhottavaa. Itselläni oli aika samaa vuosi sitten (koulukiusauksen jäljiltä kai?). Viiltelin ja mulla oli itsemurhasuunnitelmat valmiina. Onneks äiti huomasi arvet käsissä kun oltiin tulossa saunasta.

Mulle voit pistää KIK:in kautta viestiä.
Hetuliid13
All I want to do
is be more like me
and less like you

F25.9

Palaa sivulle “Yleistä mielenterveysongelmista”